Niezwykłe pluszowe ZOO i s-ka. Świetna zabawa i nauka!

Reklamacje i zwroty
  • Firma KaRoKa uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi za wady ukryte w uzasadnionych przypadkach, przy czym Klient ponosi koszty dostawy produktu do Sklepu wyłącznie w przypadku nie uznania reklamacji.
     
  • Specyfika towarów, oferowanych przez sklep KaRoKa, jakim są m.in. ręcznie barwione koszulki The Mountain, powoduje, że wzór zawsze będzie zgodny z zamówieniem, za to odcień tła/kolory mogą odbiegać od zdjęć zamieszczonych w katalogach. Zawsze znajdujemy rozwiązanie satysfakcjonujące Klienta - wymianę lub zwrot wartości. 

  • Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego KaRoKa.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.
    Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: KAROKA, Piaszczysta 6, 05-825 Grodzisk Mazowiecki lub na adres e-mail: karoka@karoka.pl . Należy:
    1. w terminie do 30 dni, licząc od daty odebrania przesyłki, zgłosić do Sklepu chęć zwrotu telefonicznie lub mailem, następnie niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy, należy odesłać produkt.
    2. jeśli moment wysłania oświadczenia odstąpienia od umowy jest jednoznaczny z momentem odesłania towaru, to obowiązuje termin 30 dni od otrzymania przesyłki.

  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: KAROKA, Piaszczysta 6, 05-825 Grodzisk Maz. Sklep, w przypadku prawidłowego odstąpienie przez Klienta od umowy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów, zobowiązuje się do zwrócenia na wskazane konto wartości zamówienia, wraz z kosztami pierwotnej wysyłki do Klienta, nie później niż w terminie do 14 dni, licząc od daty odstąpienia od umowy.

  • Reklamacja lub zwrot/wymiana będzie rozpatrzona na podstawie zgłoszenia Klienta, którego wzór można pobrać tutaj (dokument zwrotu towaru DOC, PDF). Należy podać dane Klienta, numer zamówienia i ew. oczekiwania do rodzaju zadośćuczynienia reklamacji: wymiana lub zwrot pieniędzy. Za ponowną wysyłkę wymienianego produktu płaci Klient – wpłata na konto sklepu: 12 zł - paczkomaty, 12 zł - poczta lub 18 zł kurier. Tylko po uznanej reklamacji produktu wysyłka towaru bez wad jest bezpłatna.
    Produkt odsyłany powinien być starannie zapakowany, uniemożliwiając ewentualne zniszczenie w drodze do Sklepu. Wskazane jest posiadanie dowodu nadania przesyłki zwrotnej.
    Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
     
  • Wymiana towaru zakupionego w cenie promocyjnej na inny, ale nieobjęty promocją lub wymagający sprowadzenia z zagranicy, jest również możliwa, ale wymaga dopłaty do regularnej ceny produktu + koszty ponownej wysyłki (paczkomaty 12 zł, poczta 12 zł, kurier 18 zł). 

  • Dla klientów sklepu KaRoKa.pl mamy nieszablonowy sposób na wymianę koszulki, rekompensującą nietrafienie z rozmiarem czy wzorem.
    Oferuję zakup kolejnej, JEDNEJ koszulki unisex lub damskiej z rabatem 20% i dostawą gratis, czyli dorosła za 95,92 zł lub dziecięca za 71,92 zł, lub damska za 97,52 zł.
    Nie musi być to rozmiar identyczny z tym wymienianym, może akurat kupisz sobie lub komuś na prezent:-). Dostawa tej nowej, i tej wymienianej będzie w jednej przesyłce, bez opłaty.

    Wystarczy złożyć nowe zamówienie, wybrać jako dostawę: paczkomaty lub pocztę (nie kuriera!),
    jako płatność - przelew, i w uwagach dopisać: WYMIANA.
    Przeliczymy je ręcznie, i podamy ustaloną kwotę do przelewu w kolejnym potwierdzeniu.
    Po otrzymaniu wymienianej koszulki, wysyłamy właściwą i tą nową.

    Oferta na tańszy zakup przy wymianie nie może być odroczona w czasie dłuższym niż 14 dni (czyli złóż takie zamówienie jak najszybciej).
  • Dla Klientów, którzy wybrali dostawę do paczkomatów, jeśli zajdzie potrzeba wymiany lub zwrotu (części czy całości zamówienia) oferujemy tzw. szybki zwrot również via paczkomaty. Cena zwrotu to 7 zł. Ta kwota będzie odliczona przez nas od wartości wymienianego lub zwracanego towaru. Taka forma zwrotu jest wygodniejsza i tańsza dla Klienta.
    Jeśli chcesz skorzystać z takiej opcji - pytaj mejlem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl