Aby ułatwić sobie zakupy, proszę, przeczytaj te kilka zdań:
- W górnym menu sklepu są katalogi produktów wg rodzajów i producentów, z których wybierasz to, co Cię interesuje. Zagłębiając się w katalog – wybierasz podkategorie a potem wzory.
- Większość koszulek The Mountain sprowadzamy na Twoje zamówienie, dlatego często przy zdjęciu widać orientacyjny czas realizacji. Zamawiamy je co tydzień, i dostawy mamy co tydzień, więc oczekiwanie mija szybko :-). Dostępność danego rozmiaru (S,M,itd.) sprawdzisz po wybraniu go z suwaka.
Może być: wysyłka od razu lub na zamówienie (wtedy oczekujesz od 7 do 14 dni). - Pluszaki Wild Republic i gadżety mamy na stanie, więc są dostępne bez czekania.
Gdy chcesz kupić odzież The Mountain, a już masz wybrany wzór, to kolejne kroki, aby złożyć zamówienie wyglądają następująco:
1. Informacja o produkcie
Wybierz starannie rozmiar (rozmiarówka niestandardowa! zawyżona - amerykańska) - pomoc znajdziesz w tabelce, na dodatkowym zdjęciu, a potem - dodaj do koszyka.
2. Mam produkty w koszyku
Możesz kontynuować zakupy – wybierają przycisk „Kupuję więcej” lub przejść do kasy, wybierając „Zamawiam”. Wcześniej wybierz sposób dostawy i płatności (zwykle system podpowiada jako pierwsze najtańsze opcje). Tu też jest czas na wpisanie kodu/hasła rabatowego, jeśli takowy posiadasz.
3. Zaloguj się lub zrób zakupy bez rejestracji
Od tego momentu strona jest szyfrowana, strona ma certyfikat premium SSL (nazwa strony zaczyna się od https, pasek z kłódeczką jak w bankach) dla bezpieczeństwa Twoich danych.
Jeśli masz problem z zalogowaniem (zwłaszcza gdy kupujesz po raz pierwszy w nowej wersji sklepu, a w starej, czyli przed 2013 rokiem, już miałeś konto klienta) poproś system o przypomnienie hasła.
O potrzebie posiadania konta klienta każdy musi zdecydować sam, a korzyści wymienione są w regulaminie sklepu, i zakładce, dotyczącej programu lojalnościowego (Klub KaRoKi).
Bez rejestracji tez zrobisz u nas zakupy.
4. Informacje do realizacji zamówienia
Tu podasz nam swoje dane adresowe do realizacji zamówienia. Jeśli wysyłka ma być na inny adres, to podaj go w odpowiednim miejscu formularza, a nie w miejscu na uwagi.
5. Podsumowanie – sprawdzasz, czy wszystko się zgadza – ilości, rodzaj towaru, rozmiary, Twoje dane. Na tym etapie możesz je skorygować, wciskając „Wstecz”. Jak wszystko się zgadza, naciśnij „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
6. Potwierdzenie, że zamówienie zostało złożone.
Dziękujemy! Ale jeśli zapomniałeś o jakimś produkcie, albo chcesz powiększyć swoje zamówienie – złóż kolejne a za wysyłkę zapłacisz tylko raz. Połączymy zamówienia. Dostaniesz mejl z potwierdzeniem takiej operacji.
- Termin realizacji – dokładniejszy niż przy zdjęciu produktu – podawany jest mejlem w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia, wraz ze zmianą statusu.
- Mejlowo kontaktujemy się także, gdy już mamy towar gotowy do wysyłki i np. wybrano opcję płatności przelewem, to prosimy o dokonanie wpłaty. Wpłacając na nasze konto w rubryce "tytułem" proszę podać numer zamówienia i nazwisko (dla podwójnej kontroli).
- Składając zamówienie każdy zobowiązuje się do przyjęcia i opłacenia przesyłki; zakup w sklepie to rodzaj umowy cywilno-prawnej. Każdy ma prawo do rezygnacji z zakupu (patrz regulamin sklepu) - tylko prosimy o mejla z taką informacją.
- Zamówienia nieopłacone w ciągu 14 dni od wysłania prze nas informacji, że zamówione towary już są lub będą u nas za kilka dni, i przy braku jakiegokolwiek kontaktu ze strony zamawiającego - będą anulowane.
- Zwroty, wymiana - możliwe, więcej informacji w regulaminie sklepu.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości przy nawigacji po stronie sklepu, lub przy wyborze rozmiaru - służymy pomocą (i już 12-letnim doświadczeniem z tą rozmiarówką) - mejlowo (szybko, prawie na bieżąco) lub telefonicznie (pn-pt, w godz. 9-17, tel. kom. 723 143 153).